התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי

אנחנו בחברת EVAYA עוסקים ומתמחים בהליכי תכנון והקמה של עמדות טעינה לרכבים חשמליים בבתים משותפים, ומאפשרים גם לכם להצטרף למהפכה הירוקה אותה אנו מקדמים במסגרת התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע מקצועי מקיף אודות תהליכי ההתקנה המיושמים על ידינו.

התקנת עמדת טעינה בבניין משותף רק עם המומחים של חברת EVAYA

אנחנו בחברת EVAYA מובילים את תחום התקנת עמדת טעינה בבניין משותף בישראל ומאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות המבוססים על הידע והניסיון העומד לרשותנו בתחום. פתרונות השירות המוצעים על ידינו נועדו ללוות את הדיירים משלב התכנון המקדים, דרך שלבי הביצוע ועד לרמת הניהול היומיומית של עמדות הטעינה, וכל זאת תוך הקפדה יתרה על כללי הבטיחות והתקנים המחייבים בתחום. המומחים שלנו, עומדים לרשותכם משלב הייעוץ המקדים ויבצעו עבורכם סקר היתכנות לאחר היכרות מקדימה עם כל צרכי הפרויקט. 

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי

התקנת עמדה לטעינת רכב חשמלי בבית משותף - מה חשוב לדעת?

נכון להיום, לא מוסדר בישראל חוק ספציפי העוסק בהתקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בבתים משותפים, ולכן, התקנת עמדת טעינה בבית משותף נעשית בהתאם לחוק המקרקעין בו מוסדרים התקנות לגבי רכוש משותף, ובכפוף לנוהל התקנת עמדת טעינת לרכב חשמלי בבית משותף. על פי נוהל זה, ההתקנה מחייבת קבלת אישור של נציגות הדיירים (ועד הבית) במבנה, במידה והקרקע היא רכוש משותף והחניה אינה רשומה על שם הדייר המעוניין בהתקנת העמדה, כאשר במקרים בהם החניה רשומה על שם הדייר, הוא אינו נדרש לקבלת האישור אלא לעדכון נציגות הדיירים בדבר מועד ההתקנה. יחד עם זאת, גם במקרים אלו, הדייר מחויב בשמירה על מספר כללים המופיעים בנוהל, וביניהם: התקת עמדת טעינה לרכב חשמלי באופן כזה לא יפגע בחזות המבנה, התקנה על ידי חשמלאי מוסמך בלבד והתקנת עמדה באופן שלא יפריע לדיירים לעשות שימוש ברכוש המשותף. 

חשוב לציין שהתקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בחניון משותף בבתים משותפים, מהווה אמצעי להשבחת מבנים משותפים וזאת בעיקר לנוכח העלייה ההולכת וגוברת של מכירות רכבים חשמליים בישראל. 

התקנת עמדת טעינה בבניין משותף - אופן החיבור

בחירת המיקום הנכון לעמדת הטעינה הביתית מומלץ שתעשה בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים כגון: המרחק הפיזי של עמדת הטעינה מנקודת החנייה של הרכב החשמלי, סוג החנייה (מקורה, חלל פתוח, חניון תת קרקעי וכו), אופן חיבור העמדה למערכת השמל (חיבור ישיר לארון החשמל של בעלי הרכב ו/או למערכת החשמל הראשית של הבניין) ופרמטרים נוספים אותם חשוב לבחון כחלק מהליכי התכנון וביצוע עבודות התשתית להקמת העמדה.

התקנת עמדת טעינה בבית משותף

סוגי חיבורים לעמדות טעינה ביתיות

התקנת עמדת טעינה בבניין משותף יכולה להיעשות גם באמצעות חיבור העמדה להספק החשמל הפרטית של בעלי הרכבים החשמליים וגם באמצעות חיבור למערכת החשמל הראשית של הבניין. במקרים של חיבור לאספקת החשמל הראשית של המבנה, קיים הכרח בעמדת טעינה מתקדמת מסוגה המאפשרת ניטור מובנה של כמות החשמל אותה צורך כל בעל רכב חשמלי העושה שימוש בעמדת הטעינה. 

בבתים משותפים בהם נדרשת התקנה של עמדת טעינה למספר כזה או אחר של דיירים בעלי רכבים חשמליים, מומלץ להתקין גם מערכת לניהול אנרגיה באמצעותה ניתן לנתר את צריכת החשמל של כל משתמש ואף להפחית את הועמס ממערכת החשמל המשותפת במקרים של טעינת מספר רכבים חשמליים במקביל. כמו כן, מערכת זו מאפשרת הוספת משתמשים לצרכי טעינת רכבים חשמליים בכל רגע נתון, כל שכל דייר הרוכש רכב חשמלי יכול להתחבר ישירות לעמדות הטעינה המותקנות במבנה. 

EVAYA - מובילים את תחום התקנת עמדות טעינה ביתיות בישראל

אנחנו בחברת EVAYA מתמחים בהליכי תכנון, הקמה וניהול של עמדות טעינה ביתיות גם לבתים פרטיים וגם לבתים משותפים, כאשר הניסיון והידע העומד לרשותנו בתחום, יאפשר גם לכם ליהנות מפתרונות טעינה מתקדמות לכל סוגי הרכבים החשמליים.

המערכות המתקדמות העומדות לרשותנו, מאפשרות פתרון מעשי לצרכי חישוב עלויות צריכה גם במקרים בהם מדובר במספר עמדות טעינה בבתים משותפים. המומחיות שלנו בתחום, מאפשרת לנו להבין טוב יותר את צרכי הדיירים הנדרשים לטעינת רכבים חשמליים ולהתאים בעבורם את פתרונות הטעינה הטובים ביותר. 

השירות המוצע על ידינו כולל בתוכו את כל הליכי התכנון ההנדסי של עמדות הטעינה והוא כולל גם ביצוע עבודות תשתית וטיפול ברגולציה מול הרשויות הרלוונטיות ומול נציגות הדיירים בבתים משותפים. כמו כן, אנו מספקים שירותי ניהול עמדות טעינה באמצעות מערכת מתקדמת מסוגה ועל בסיס הידע והניסיון אותו צברנו לאורך השנים. 

התקנת עמדת טעינה בבניין משותף

הקמת עמדות טעינה ביתיות עם חברתנו - כל היתרונות

הקמתן של עמדות טעינה ביתיות באמצעותנו, תאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות לאורך כל הדרך, וביניהם:

  •  שירותי תחזוקה מלאים לאורך כל התקופה – אנו דואגים לתפעול ותחזוקת העמדות לאורך כל התקופה
  • הליכי תכנון והקמה על ידי אנשי מקצוע – כל שלבי התכנון והביצוע שלנו מבוססים על הניסיון אותו צברנו לאורך השנים, כאשר כל עמדת טעינה המוקמת על ידינו נעשית תחת פיקוח וליווי של בודק חשמל מוסמך.
  •  עמדות טעינה מודרניות המתאפיינות גם במראה אסתטי ומעוצב
  •  מערכת חיוב מתקדמת המשלבת בתוכה מגוון רחב של פיצ'רים לצורך חיוב פרטי לכל דייר בבית משותף בתוספת חשבונית מפורטת על הצריכה החודשית
  •  אפליקציה אישית לכל דייר העושה שימוש בעמדות הטעינה הביתיות שלנו – באמצעות האפליקציה ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות לצורך תפעול העמדה וייעול הליכי טעינת הרכב החשמלי.

    וזאת לצד יתרונות שירות נוספים הכוללים בין היתר: מתן שירותי ייעוץ והכוונה מקצועית לאורך כל הדרך, הדרכה מעשית לאחר הקמת עמדות הטעינה ומוקד שירות לקוחות מקצועי.

    אם גם אתם מתעניינים בהקמת עמדות טעינה לרכבים חשמליים, זה הזמן ליצור איתנו קשר כאן ולתאם לעצמכם פגישת ייעוץ מקדימה ולא מחייבת עם צוות המומחים שלנו להקמת עמדות טעינה. אנו מזמינים גם אתכם להצטרף למעגל הלקוחות ההולך ומתרחב שלנו בכל רחבי הארץ. 

שאלות תשובות

כל תהליך התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי עם EVAYA מתחיל ונגמר בשיחת טלפון אחת. אנו מבצעים הכל עבורכם, כגון : ביצוע סקר היתכנות הפרויקט, ההוצאת כל ההיתרים הנדרשים התאמה או הגדלת תשתיות הנדרשות. 

עמדות הטעינה שלנו אוניברסליות ומתאימות לכל סוגי הרכבים, ( רכבים חשמליים BEV וגם לרכבים מסוג פלאג אין PHEV) 

עמדות הטעינה שלנו עומדות בתקני הבטיחות והאיכות המחמירים ביותר בישראל ובאירופה. 

שלחו פנייה - אנחנו פה בשבילכם!

בכל שאלה ובקשה תשאירו פרטים וצוות היועצים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!