עמדת טעינה לרכב חשמלי

אנחנו בחברת EVAYA עוסקים ומתמחים בהליכי תכנון, הקמה וניהול של עמדות טעינה לכל סוגי הרכבים החשמליים ומובילים את המהפכה האנרגטית של ישראל בתחום הרכבים החשמליים. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע מקיף על עמדת טעינה לרכב חשמלי ועל שיטת העבודה הייחודית שלנו ההופכות אותנו לחברה המובילה בתחומה בישראל. 

עמדות טעינה לרכב חשמלי הן הגדרה כוללת לעמדות טעינה קבועות הפועלות באמצעות טעינה רגילה (AC) ו/או טעינה מהירה (DC), כאשר עמדות טעינה רגילה מותקנות בבתים פרטיים, בתים משותפים וחניונים משותפים במקומות העבודה ואילו עמדות טעינה מהירה מותקנות במרחב הציבורי וניתן למצוא אותן בתחנות דלק, קניונים ומרכזי קניות וכדומה.

EVAYA מציגה: טכנולוגיית הטעינה שכובשת את ישראל

עמדות הטעינה שלנו הן עמדות מסוג טעינה רגילה (AC) המיועדות גם לבתים פרטיים, גם לבתים משותפים, גם למקומות עבודה ובתי עסק וגם למרכזי קניות, קניונים וכדומה. עמדות אלו עושות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום והם פועלות בהספקי כוח משנים הנעים בין 6 ל-32 אמפר ובהספק זרם חשמלי של עד 22 קילוואט לשעה. עמדות הטעינה שלנו עומדות בכל התקנים המחמירים ביותר בענף והן בעלות תקן ישראלי ואירופי כאחד. 

לרשותנו, התמחות מקצועית בתחום הליכי תכנון והקמה של עמדות טעינה בבתים פרטיים ובתים משותפים, וזאת בהתבסס על הידע והניסיון העומד לרשותנו בתחום. כמו כן, אנו מספקים פתרונות ניהול לעמדות טעינה ומאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות לאורך כל הדרך. 

עמדת טעינה לרכב חשמלי מומלצת

המודל שלנו מאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות שירות משמעותיים לאורך כל הדרך, וביניהם:

  • ליווי אישי מלא לכל פרויקט – השירות המוצע על ידינו כולל בתוכו את כל הבדיקות המקדימות הנחוצות לצורך הקמת עמדות טעינה, לרבות, ביצוע עבודות תשתית והרחבת תשתיות חשמל במידת הצורך, הגשת טפסים והיתרים לרשויות הרלוונטיות וכדומה
  •  טכנולוגיה מתקדמת – כל מערכת הטעינה בה אנו עושים שימוש הן מערכות מבוססי טכנולוגיה מתקדמת מסוגה. עמדות הטעינה שלנו עומדים בתקנים המחמירים ביותר בענף וצוותי העבודה שלנו עוברים הכשרות מקצועיות באופן תדיר וקבוע בנושא.
  • מערכת ניהול מתקדמת מסוגה – עמדות הטעינה שלנו מגיעות עם מערכת ניהול מלאה המאפשרת ניהול שוטף של כל עמדת טעינה באמצעות אפליקציה חכמה וקלה לתפעול.
  • פתרונות מעשיים לתכנון עמדות טעינה בבתים משותפים – אחת מהתמחויות המקצועיות שלנו היא הקמה של עמדות טעינה בבתים משותפים, וזאת לצרכי הקמה של מספר כזה או אחר של עמדות טעינה לרכבים חשמליים. במסגרת שירות זה אנו מספקים גם מערכת להפקת דוחות וגבייה מהדיירים העושים שימוש בעמדות הטעינה שלנו. כמו כן, אנו ערוכים להרחבת תשתיות החשמל בבניין במידת הצורך.
  •  עבודות הקמה בהתאם לכל תקני הבטיחות – כל עמדת טעינה שלנו מוקמת תחת פיקוח של של חשמלאי מוסמך ומאושרת על ידו עוד בטרם הפעלתה.
  • עמדות מעוצבות ודקורטיביות אשר אינן פוגעות בחזות המבנה ורק משדרגות את החנייה הפרטית/משותפת

     וזאת לצד שירות אישי הכולל גם שירותי ייעוץ והכוונה בכל הנוגע לבחירת סוג העמדה ובחירת מיקום עמדות הטעינה בשטח החנייה הפרטית ו/או החניון המשותף. 

עמדות טעינה ביתיות - חד פאזי ותלת פאזי - מה חשוב לדעת?

עמדות טעינה לרכבים חשמליים ניתנות לחיבור לשתי תצורות של מערכות חשמל: מערכת חד פאזי ומערכת תלת פאזי. ברוב המקרים, מערכת חד פאזי מיועדת לשימוש במקרים תשתית החשמל היא לבית פרטי ואילו מערכת תלת פאזי מיועדת לשימוש בבתים משותפים ו/או בחניונים של מרכזי קניות, מקומות עבודה וכדומה. במערכת חשמל מסוג חד פאזי, המוליך נושא למעשה את הזרם לרכב החשמלי ואילו החיבור הניטרלי מחזיר אותו, כאשר המערכת מספקת מתח של עד 230 וולט. מנגד, מערכת תלת פאזי עושה שימוש בשלושה מוליכים וחוט ניטרלי אחד ליצירת מעגל חשמלי, כאשר המערכת מסוגלת לספק עד 415 וולט. 

ההבדל בין מערכת חד פאזי למערכת תלת פאזי בהקשר של עמדות טעינה ביתיות בא לידי ביטוי בקיצור משך הטעינה. הספק חשמלי של שקע חד פאזי נע בין 3.6 ל-7 קילוואט לשעה כאשר הספק של שקע תלת פאזי נע בין 7 ל- 22 קילוואט לשעה. באופן זה, משך הטעינה של הרכב החשמלי מתקצר באופן משמעותי. יחד עם זאת, חשוב לנו לציין שלצורך הקמת עמדות טעינה ביתיות לא קיים הכרח במערכת חשמל תלת פאזי, כאשר עמדות הטעינה הביתיות שלנו יכולות לפעול באופן מיטבי גם במסגרת חיבור למערכת חד פאזי וגם למערכת תלת פאזי. 

עמדות טעינה לרכב חשמלי

מערכות ניהול עומסים לבתים משותפים

פתרון ייעודי נוסף המוצע על ידינו בחברת EVAYA בא לידי ביטוי באמצעות הקמת מערכת לניהול עומסים בבתים משותפים. מערכת זו מיועדת לצרכי הפחתת עומסים על מערכת החשמל המשותפת במבנים בהם מספר כזה או אחר של דיירים עושה שימוש בעמדות הטעינה שלנו. הקמת המערכת לניהול עומסים, מערכת זו מסוגלת לנטרל את עומס היתר על מערכת החשמל המשותפת, להגביל את עומס הטעינה, להגן על רשת החשמל ולהוזיל באופן משמעותי את עלויות החשמל במהלך הטעינה. 

לצד מערכת ניהול עומסים הידועה גם בשם מערכת ניהול אנרגיה, אנו מספקים גם מערכת מתקדמת לניהול עמדות הטעינה בבתים משותפים. מערכת ניהול זו מאפשרת לכל דייר העושה שימוש ליהנות ממגוון רחב של פעולות לתפעול עמדת הטעינה הפרטית שלו והיא מספקת גם דוחות מדויקים אודות נתוני צריכה לצרכי התקזזות של כל דייר. 

למידע נוסף על פתרונות התכנון, ההקמה והניהול המוצעים על ידינו בחברת EVAYA לצורך הקמתן של עמדות טעינה ביתיות מסוג טעינה רגילה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן ולתאם פגישה ראשונית ולא מחייבת. 

שלחו פנייה - אנחנו פה בשבילכם!

בכל שאלה ובקשה תשאירו פרטים וצוות היועצים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!